don't worry about failure, worry about the chances. u will miss when you don't even try...no one can predict to what heights you can soar, even you will not know until you spread your wings...

Friday, March 4, 2011

A layer of weekend..

WEEKEND is always good for all of us. For those who hates weekend tu macam weirdlah pulak kan. Sebabnya weekendlah kita nak jadi floor engineer and house keeping di rumah sendiri. Nak basuh baju, nak berkebun malah nak memasak itu dan ini serta nak malas2..
By the way, from my p.o.v, weekend make me happy and sad and i can't avoid it...setiap minggu saya akan melalui hujung minggu dengan dua rasa, sedih dan seronok. Seronok kerana saya boleh menyediakan masakan apa saja yang saya mahu kerana saya tahu rumah saya akan sentiasa menerima tetamu manakala yang menyedihkan saya adalah saya terpaksa mengenepikan diet saya' secara perlahan-lahan sebenarnya...sad! so sad! tapi x boleh buat apa dah, kalau masak memang tempted nak makan..sendiri mau ingat..mesti Marcia, dietician saya mengamuk ni...hihi.

Suka saya menilik paper cup polka dot pink ini..macam sweet and girlish sangat..remind me to my nieces: ida, intan, aishah, najla and ninie includes my friends daughter, edelyn & aishah (their mom is Asilah) and hasya is a little angel to Zarin.

Sebelum masak, masuk Fagor dulu...
Dan sekarang saya addict membakar kek lapis dan kek cawan..macam mana tu..hmm tak mengapalah kerana ia akan menjadi rezeki kepada tetamu saya..untuk dibawa pulang juga...
Lapis lazuli atau pun pancawarna...ah apa-apa sajalah yang saya suka nak letak..rainbow layer pun ok kot..

4 comments:

zarin said...

boleh lah kami merasa kek kek ini ye hari ni ;-)

Shasha said...

boleh sangat..hihi

emilayusof said...

wah seronoknya dapat buat kek.

Shasha said...

tu le keje saya bila weekend..jemput datang rumah...boleh rasa..hihi..nanti boleh buat ems doll sedang masak kek lapis...hihi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...