don't worry about failure, worry about the chances. u will miss when you don't even try...no one can predict to what heights you can soar, even you will not know until you spread your wings...

Sunday, March 13, 2011

Kek lobak merah

CUBA teka apakah bendanya ini??? Hmm saya dalam percubaan membuat kek lobak merah...jap ya..magic berlaku...:-)


YAYY!!!! Kek lobak merah saya yang pertama....kalau Maher Zain kata 'for the rest of my life,' saya pula kata for the 1st of my life..hihi...memang ini kek lobak merah pertama yang saya buat sejak hidup selama 40 tahun...dan ia menjadi! MasyaAllah dan marvelous. Saya tak peduli anda nak kata apa, yang penting saya buat, jadi dan selamat dijadikan kek harijadi Abang Ee yang masuk usia 4 tahun pada 13 Mac lalu. Happy Birthday Azzfar Isyraff! Mummy love you! Kalau kakak ida, kakak intan, kakak aisyah, kakak lala, syaker dan abang ashraf ada mesti seronok kan..anyway tak pe Nini ada...Ok, saya belum mahir membuat aising...nampak serabai tapi kira ok lah...

Decoration pun poyo jer...korang ada??? Haha...
Ini part paling saya suka. Apabila warna bertukar keemasan dan baunya naik memenuhi dapur saya...yesss saya tahu kek itu menjadi dan bakal dikorbankan sekelip mata.


Sebelum masuk oven, saya tawakal saja masa lihat adunan ini.
Dah masuk oven, bakar selama 1 jam ++...

2 comments:

zarin said...

wah!! sedapnya.... guna cream cheese frosting ke?

Shasha said...

tak la..well cream + icing sugar + oren esen...i bantai je...seb baik jadi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...