don't worry about failure, worry about the chances. u will miss when you don't even try...no one can predict to what heights you can soar, even you will not know until you spread your wings...

Sunday, March 20, 2011

haw far flake yg hangit!

DI DAPUR saya ada 2 dozen telur ayam...dah dua minggu tak berusik...saya agak kalau simpan lagi seminggu (sebab saya akan berkampung di dapur pada weekend saja) mesti telur tu rosak. Saya puas fikir nak buat apa dengan telur tu...inilah jadinya..saya bakar tiga kek dalam sehari dan yang ini adalah kek yang last...sampai terhangit plak haw far flakes tu..
Akan tetapinya walaupun hangit...rasanya tak lari..masih rasa kek lapis asam manis ya!
Tengok layernya saya berasa puas tapi kalau suruh makan, tidak...sebab saya dah tak tahu nak beza rasanya dengan dua lagi kek...hmm..baking is a simple theraphy...lets do it when u want to release..kek yang sama...suka tengok belang-belang tu..

Petangnya Hajjah Moon dan Tn Hj Daud datang ke rumah saya...dan kek ini menjadi rezeki mereka...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...