don't worry about failure, worry about the chances. u will miss when you don't even try...no one can predict to what heights you can soar, even you will not know until you spread your wings...

Sunday, March 20, 2011

olio oglio

Saya masak, saya makan. Sedap atau tidak, lain cerita..but the fact is saya akan cuba apa saja resipi yang terlintas dalam fikiran. Ok dulu saya suka pasta fettucine, setiap minggu saya akan makan pasta jenis yang creamy ini...bila dah puas makan pasta kaya keju ini, saya beralih kepada yang miskin keju..boleh tahan jugalah. Walaupun miskin keju (olio ini, pada tanggapan saya sangat basic saja cara menyediakannya...)saya meletakkan seafood supaya nampak berselera...

Order untuk officemate...saya memang x pandai masak makanan jenis begini dan memang x sedap tapi dia kata dia nak juga...then saya pun masak ikut taste saya (tasteless) sebab saya memang avoid garam and gula...even kalau masak gulai, gulai saya cuma diberi secubit saja garam...kalau anda jenis pemasin, nasibla makan gulai saya yg tawar...

Huhu..saya bangun masak jam 5 pagi dan bila tiba di office, masih ada wapnya...apa-apa pun, saya makan untuk hidup, bukan hidup untuk makan...:-)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...