don't worry about failure, worry about the chances. u will miss when you don't even try...no one can predict to what heights you can soar, even you will not know until you spread your wings...

Sunday, March 13, 2011

Recycle bread...

KENAPA saya beri tajuknya recycle bread? Sebab the 1st thing came accross in my mind is what can i do with the bread reminant selepas saya kumpulnya selama dua minggu. Ia jadi banyak sebab sepanjang dua minggu ini, saya banyak menggunakan roti kerana membuat tart tuna.
Selepas dua minggu simpan perca roti, saya dapat sebekas puding roti. Nampak macam hangit sebab saya dah bakar dalam oven sebelum, konon nak buat bread crumb..hmm bread crumb lah sangat...!

Ini bendanya selepas dibancuh dengan telur, butter dan susu. Nak kata saya suka buat puding roti, tak juga sebab saya terpaksa cut banyak food yg berasa manis2 ini. Jadinya, semalam adalah hari saya test skil, masak itu dan ini, tetapi saya tidak makan pun kerana sudah 'menikmatinya' ketika menyediakan sebelum ia masak lagi. Baunya sudah cukup mengenyangkan saya, terima kasih kepada Zarin kerana sanggup meng'sms' saya panjang berjela mengajar saya membuat puding roti ini. Thanks to Hasya too because gave A* to my pudding..hihi!
Yay!! Dah masak, dah tinggal separuh pun..saya dah pack dan dah ada orang datang ambil pun..nak?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...