don't worry about failure, worry about the chances. u will miss when you don't even try...no one can predict to what heights you can soar, even you will not know until you spread your wings...

Sunday, March 20, 2011

Figure Drawing 1

BETTER late than never! Yup..maybe this is the right words to say about the things that im doing now. Saya dah lama nak belajar fine art, tetapi kebanyakan yang ada di ajar tidak menerima part time student manakala saya pula tidak boleh menjadi full time student...clash! Bagaimanapun, Chekem bitau saya Aswara ada buat kelas hujung minggu untuk mereka2 yang zero mengenai fine art tapi sangat suka nak belajar perkara berkenaan. Saya tidak bertangguh dan Sabtu lepas adalah sesi yang sangat mengujakan.
Baru saya tahu daripada sebatang berus itu ada pelbagai ekspresi dan boleh membentuk satu kedudukan imej yang sangat bagus kalau pandai memanipulasi berus yang sebatang itu! Wow...Kelihatan Suzlee Ibrahim memberi tunjuk ajar kepada student yang dah pro, Nur Azlina Zulkafli, yang pernah membuat solo exhibition di galeri NSTP, beberapa tahun lalu.
Yang baju hitam (kiri) Hussin, student PhD dari USM, menggunakan cuti hujung minggu untuk belajar melukis. Imelda Shalin, Marisa Ng, Aizat, Faizal, Uda, Anis Hasmiera, Shu Ruei, Siew Yieen dan Anith, mereka ini sudah menyertai dua kelas. Saya tertinggal dua kelas terdahulu, tetapi ok jer lah...so setiap Sabtu saya tutup dapur, tak ada masak-masak anymore!

5 comments:

Diyanazman said...

wah wah... dari dapur ke gallery gitu!!! mana masterpiece nyee?? nak tgk!! hehehee

Shasha said...

hahaha..tungguuuuu..

halym said...

mencikkkk
akak neh pentiru kan
saya ske gak melukis cemni

halym said...

choppppp!!!!
zoooming lukisan yg tergantung kat diding tuh
perghhh pompuan kabaret mana seksi bangat tuh
wakakakakakakak

Shasha said...

ko ni kan...memang x dak keje lain...mana akak buat...itu le ko minat..tapi akak x dok kat balai bomba...hik!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...