don't worry about failure, worry about the chances. u will miss when you don't even try...no one can predict to what heights you can soar, even you will not know until you spread your wings...

Monday, June 29, 2009

Chef In Black...

This is Chef In Black, Chef Emmanuel Stroobant and his assistance during cooked demonstration in Atenine, Ascot..I think im lucky becoz had a chance to see him in front of me..I normally saw him in AFC Astro...channel 703.
Chef In Black, sapa tak kenal dia ni? Saya suka juga tengok channel masak-masak kat Astro walaupun tak pernah cuba nak masak resipi yang ditunjukkan...selalunya Jamie Oliver yang famous, tapi Stroobant ni pun ok juga sebenarnya.
Hari yang saya berpeluang tengok dia masak tu, ada ramai peminat wanita menunggu di hadapan untuk bergambar dengan dia tetapi saya pula kebetulan 'ada ruang' untuk duduk dan bercakap dengan dia...apa lagi, saya tidak lepas peluang.
Sayangnya saya terlupa nak ambil foto menu yang dia masak...sowwy! Terkagum plak tengok dia masak and bercakap, sampai lupa nak snap pic salmon yang dia masak..

2 comments:

mama23beas said...

Hensem gilo...tengok dalam gambar pun berdegup jantung apa lagi la berdepan...alahai time assignment camni ajak la orang!

Shasha said...

haha..hensem ker? lahai muka dia cam besa jer tapi tak berkelip la juga dok depan dia..tak berkelip bukan sebab dia hensem tapi sebab tanggungjawab dia terhadap family yang cukup dia sayang katanya..huhu! Hmm...im lucky..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...