don't worry about failure, worry about the chances. u will miss when you don't even try...no one can predict to what heights you can soar, even you will not know until you spread your wings...

Saturday, June 20, 2009

Ahad...

Ahad yang kelinglongan...sampaikan saya tidak tahu apa yang perlu dilakukan...Ahad yang sunyi, sehingga saya berasa pekak dan tuli untuk membilang detik yang berdetak. Ahad yang bosan, kadang-kala saya berasakan alangkah baiknya kalau tiada Ahad. Ahad yang panas, saya berasa seperti api membakar dan semarak di tujuh tanjung...Ahad yang tiada apa, saya mohon supaya saya tidak wujud pada Ahad...Ahad yang mati, saya berasa ingin ghaib!!!

Adalah tidak adil untuk saya mencincang Ahad, juga tidak adil menghukum hidup saya begitu rupa, tetapi apa lagi yang saya boleh lakukan...selain berasa ingin terbang di balik awan biru, di balik angin telus dan di balik mendung kelabu...

5 comments:

FreDDy O7eRmaRS said...

:(

sedihnya dgr cerita nih,apa kata pg lepak2 tgk wayang ker or jln2 dekat central market.mesti hati akan terhibur

:)

hafizahiszahanid said...

KA pergi mana?
Pergilah jalan-jalan cari makan. Atau mulakan menulis manuskrip yang lama tertangguh...

Shasha said...

FreDDy..sedih eh...meh la makan Mc D sesama...n3 tu dibuat di Mc D tau...

Fizahanid...hmmm..KA ada tapi tiada, dia tiada tapi ada...haha..okie donkie!

halym said...

ahad saya pergi jogging, lepas tu makan lepas tu shopping kat Giant..lepas tu makan...lepas tu tidoq..ekeke

Shasha said...

Axl ko nak kena sunat ker???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...