don't worry about failure, worry about the chances. u will miss when you don't even try...no one can predict to what heights you can soar, even you will not know until you spread your wings...

Saturday, June 13, 2009

Tagged...

I was tagged by http://hafizahiszahanid.blogspot.com.

The stetement....

1.Apa Perasaan Anda Sekarang? - Ntah...saya asyik terfikir apa yang saya akan buat selepas ini dan selepas itu dan selepas esoknya...

2.Saya nak makan... - ayam panggang Kenny Roger Roasters...sebabnya saya pernah bekerja di KRR dulu...dan saya tahu bagaimana ayam itu diproses, dibakar dan dipotong...hmm...lapar eh!

3. Saya tak suka... - que depan ATM tetiba out of service...grrr...

4.Impian saya? - Banyak...antaranya nak tengok RM100,000 dalam buku ASB saya tapi sampai la ni x nampak-nampak lagi angka tu..hehe

5.Haiwan yang saya tak suka? - Tikus..sebab haiwan rodensia ini selalu menggigit tupperware saya.

6.Saya harapkan... - Hidup berbahagia dunia akhirat

7.Jika boleh putarkan masa? - Saya nak jadi pelajar Tingkatan 1, nak study hard supaya saya boleh further study ke oversea...

8.Saya pada 10 tahun akan datang? - Emm.. saya sudah ada perniagaan sendiri.

9.Handphone saya adalah sebuah? - Lima, semuanya Nokia brand.

10.Saya pernah bercinta sebanyak? - Rahsia...haha!

11.Saya suka pada... - Hujan..ada sekali tu saya pernah menetap di kawasan setinggan di Pantai Dalam. Apabila hujan, saya dan rakan G, duduk tepi tingkap mengintai sorang mamat jual nasi ayam tepi jalan menghala ke rumah sewa saya. Mamat ni plak hensem gila babas, muka macam amy search dan suka nau melalak lagu Isabella masa jual nasi ayam...la ni saya tak tau dia pi mana..

12.Kawan-kawan - Ramai..di alam nyata dan juga di alam cyber...???

13.Pernah dikhianati? - Pernah.

14.Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda? - Pergi mampuslah dia orang...saya anggap dia orang macam s*%t jer...sekali saya flush, habis lah...tak benda-benda pun.

15.Kawan-kawan yang patut menerima tag ini: - FreDD di http://stringofmelody.via.my

2 comments:

hafizahiszahanid said...

Mengintai mamat jual nasi ayam - Ala-ala mengintai cinta dalam rahsia gitu ! :D

Shasha said...

haha...memang itu habit kalau hujan sebab dan dan tu gak mamat tu akan melalak tak hengat dunia kononnya dialah amy search versi setinggan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...