don't worry about failure, worry about the chances. u will miss when you don't even try...no one can predict to what heights you can soar, even you will not know until you spread your wings...

Thursday, April 30, 2009

teka apa tu...

As I promise, this is a pic from hutan Gunung Senyum...walaupun saya hanya masuk ke dalam kawasan hutan sekitar Gua Jebak Puyuh hanya sekejap, saya rasa macam semua sudut saya nak fokus....and this is the one yang sempat saya lihat dan amati...ic...problem plak nak download pic...nanti saya tempek kemudian ya...tengoklah dulu yang di atas tu..rasa-rasanya apa ya? Cuba teka...hihi..buah ke apa?

2 comments:

anil lutaze said...

kak sha...saya teka itu cendawan..ala...btolkan..kan..kan

Shasha said...

ehh pandainyaaa..memang cendawan tapi macam buah asam boi kan..kan..kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...