don't worry about failure, worry about the chances. u will miss when you don't even try...no one can predict to what heights you can soar, even you will not know until you spread your wings...

Saturday, April 11, 2009

Show house..

Chop! this is not my house but a show house that i visit last two months...di Kondominium Langat Jaya...teruja saya tengok show house ni...if its my house, apa konsep saya nak buat eh..yang penting saya suka sofa 3 sitter yang ada di IKEA...warna coklat muda...bestnya kalau sofa tu ada di ruang tamu rumah saya...tapi harganya mak datuk...RM1,450!! Tunggu ya, saya buat magic supaya ruang ini jadi ruang di rumah saya...
Yang pastinya lagi, saya suka pastel colour..peace and soft...and akan ada gobok buruk arwah nenek saya. Gobok berpintu kaca itu masih ada di rumah bonda saya di kampung..lagi..saya nak cari katil besi yang dulu-dulu punya. Saya pernah jumpa katil besi itu di rumah seorang makcik di kampung dua tiga tahun lalu. Katil yang saya dok cari ni hanya jadi besi buruk di bawah rumah makcik ni...kalaulah dia nak bagi jer pada saya...huhu...sukanya! Klasik!

3 comments:

anil lutaze said...

mak ai...bukan mak datok je hrganya kak...mak nenek dan mak moyang sekali

Shasha said...

ampun cik anil...memang akak berangan nak beli sofa tu....akan ku kumpul duit untuk membawanya balik ke rumah dari IKEA..

AragangTandik said...

Salam, emmmm bestnyer dapat shoping d IKEA.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...