don't worry about failure, worry about the chances. u will miss when you don't even try...no one can predict to what heights you can soar, even you will not know until you spread your wings...

Tuesday, December 18, 2007

Special delivery...

Semalam, saya menerima panggilan dari seorang rakan yang saya kagumi hati budinya:
"Kak, balik pukul berapa malam ni?"
"Jam 9 kot..."
"Saya nak datang rumah kakak..."
"Datanglah. O ya, akak nak order baulu pandan...Baulu saja tawww, tak mo barang percuma lain.."
"Hehehe...dia ketawa di hujung talian.
Saya berasa gembira kerana pesanan melalui telefon akan tiba ke rumah saya pada malamnya. Bukan saya malas untuk ke kedai sendiri membeli barang tetapi kalau dia datang, saya boleh buatkan milo dan suruh dia makan apa saja yang ada di rumah saya di samping membiarkan dia menikmati kekacaubilauan di ruang tamu rumah saya...hahaha...sorry mak encik, kak encik tak sempat nak berkemas...bagaimanapun perbualan saya terganggu oleh panggilan encik bangla...kwang3X! yang asyik buat miss call...tak apa!
Seperti biasa saya membuat beberapa permintaan dan antaranya memasukkan kotak menjerit dan jam oren yang membuatkan ada orang memekik di pagi hari jelesszz akan jam oren itu...
O ya, baulu pandan saya muncul dalam plastik berwarna oren bersekali dengan kek gula hangus, walnut cookies and others...hmmm...sukanya...:-)
Dan saya wajar mengucapkan terima kasih kepada empunya diri: Jentayu yang saya tahu tidak akan menyerah kalah dalam apa saja perjuangan diri dan saya doakan dia akan terus terbang tinggi di awan biru memburu rindu pada Yang Maha Kuasa...
Persis kata M Nasir, Rajawali...terbang tinggi...Jentayu pun akan begitu juga kan...

3 comments:

hafizahiszahanid said...

Bungkus hadiah hari natal?

halym said...

ketawa dia ada makna tu kakkkk...mencikk

mihrimah maryam said...

hehe.. tak baik buruk sangka, encik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...