don't worry about failure, worry about the chances. u will miss when you don't even try...no one can predict to what heights you can soar, even you will not know until you spread your wings...

Thursday, December 20, 2007

Salam Aidiladha

Salam Aidiladha untuk diri sendiri! Begitulah nampaknya. Saya tidak berpeluang balik kampung. Jadi, supaya tidak kesunyian, saya TERPAKSA beraya di rumah SIL dan sebelum itu singgah sekejap di rumah adik saya. Hilang sikit rindu pada keluarga.
Malam raya, saya gagahkan diri memasak nasi impit dan kuah kacang. Kebetulannya bila saya kimbuh di dalam kabinet, terjumpa pula sekotak bahan kek instant. Apa lagi, walaupun jam dah pukul 2 pagi, saya rasa segar semula untuk memasak kek marble yang enak tu.
Pagi raya saya masak nasi minyak dan buat kurma. Cehhh...mencil tol kalau beli daging kotak neh, walaupun dah dua jam masak kurma tu mendidih atas dapur, dagingnya masih keras macam kayu...saya kena tipu si penjual daging agaknya...okey, ini kek marble saya..ada sesetengah orang dia panggil kek ni kek kuda belang...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...