don't worry about failure, worry about the chances. u will miss when you don't even try...no one can predict to what heights you can soar, even you will not know until you spread your wings...

Monday, February 7, 2011

Nota 8/2

ENTRY tertangguh: weekend yang lalu, arghh saya membuat percubaan membunuh diri dengan jayanya kerana ada acara makan di rumah. Adinda saya menyediakan nasi kerabu dan as usual i can't say NO for those nasi kerabu dengan segala bagai ulam..huhu..delicious dan makanya diet saya hancur. Dan jam 2 pagi pula saya membakar muffin kerana teruja dengan paper cupnya yang cantik, was bought @ IKEA oleh adinda saya juga. Dua kali hancur diet itu...sigh!

Bagaimanapun, weekday adalah hari-hari yang dinantikan dan saya anggap terhebat kerana berjaya menahan diri dari mengambil nasi. Saya anggap hebat walaupun anda mungkin tidak berasa apa-apa. Hebat rasanya sebagaimana perokok tegar berjaya mengawal diri daripada menghisap sepuntung rokok dalam masa 3 hari...thank God!

And today..feel great! Saya bawa bekalan apple untuk sepanjang hari. Will reward myself if i can reduce 2 kg within a month! Shasha..go for it..think Umrah, think Tokyo and think Geneva. Hmm...duit, turunlah dari langit! Mwahahaha...cop duit!

2 comments:

halym said...

eleh..dah agak dahhhh
mesti hancuss punya..ekekek

Shasha said...

ello..sker ati ler..ko ada apple?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...