don't worry about failure, worry about the chances. u will miss when you don't even try...no one can predict to what heights you can soar, even you will not know until you spread your wings...

Friday, July 9, 2010

Sayang nak makan...

Tau tak apa ke bendanya yang yellow n yellow tu? That was a jala emas, buah melaka and tahi itik yang diberi rupa baru sebagai desert di satu majlis kahwin yang saya ada di dalam majlisnya. Selalunya kita tengok orang hidang dalam pinggan jer tapi chef kat sini buat new presentation dengan menghidangnya di dalam mangkuk beralas piring. Cantik!
A basket of fruits..macam biasa...ntah berapa tebal le minyak masak disapu pada red grapes tu..kombinasi east and west...ada limau and ada epal...ada juga kiwi...

Haa..inilah jala emas yang lazim kita lihat dihidangkan sebegini rupa...sampai la ni saya masih belajar menghasilkan jala emas yang cantik dan sedap...sigh! susah tau nak dapat jala emas cantik cenggini..
Pulut kuning sebagai kepala acara. Yang kecil2 tu telur puyuh and serunding...uhh lapar!

3 comments:

halym said...

ceh..ade ke makan taik itek..
saya paling tak suka dengan telor itik..bluweks

baik makan taik minyak..ekeke

FreDDy O7eRmaRS said...

rasa2 berat akak skang dah 65 kilo ni :)

Shasha said...

halym...akak suka telor..telor ikan, telor itik, telor angsa, telor ostrich, telur penyu, telur sotong...lagi telor apa ko nak...??

fred..long time no hear..? Akak maintain...wt abt u?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...