don't worry about failure, worry about the chances. u will miss when you don't even try...no one can predict to what heights you can soar, even you will not know until you spread your wings...

Saturday, April 2, 2011

Lunch pack: tuna tart


Minggu lalu saya bercuti selama tiga hari kerana nak pasang pintu rumah dan tunggu staf TM pasang Unifi di rumah..so sambil menunggu urusan ini selesai saya masak. Tak sangka pula ada order untuk tart tuna saya. They need 20 lunch pack consist of butter cake and 2 tuna tarts...bertungkus lumus saya menyediakan...sebetulnya adinda saya order untuk meeting di sekolahnya. These is the result..RM7 per pack. Boleh kan?

Suka saya tengok pastri berinti ini di dalam cup putih..apatah lagi menyediakannya dalam jumlah yang banyak...rasa macam saya ini tauke pastri pula...haha...berangan lagi..mesti ada orang kata saya suka berangan. Kepada Izzat..jangan marah ya..hidup dalam angan-angan adalah sesuatu yang menyeronokkan...janji saya tak menyusahkan orang..err awak dah ada blender ke nak buat sambal tumis nasi lemak..hahaha..mai balik mesia cepat, akak buat nasi lemak untuk awak...kui!kui!kui!

2 comments:

Unknown said...

sedapnya....nak ler....

Shasha said...

boleh..bila nak mai rumah?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...