don't worry about failure, worry about the chances. u will miss when you don't even try...no one can predict to what heights you can soar, even you will not know until you spread your wings...

Wednesday, April 20, 2011

Cuppycake

Saya berjaya menyiapkan dua dozen cupcake order dari officemate untuk majlis bertunang adiknya. Nazura nak fondant...walaupun keras tangan dan jarang menguli paste gula itu, saya berjaya. Terima kasih kepada blogger2 yang sering saya jenguk blog mereka...saya tiada award untuk diberikan, tapi percayalah anda adalah guru terbaik saya kerana blog anda adalah buku pelajaran saya...kalau saya nak sebut, ramai...kalau tertinggal takut ada yang terkecil hati jadi semua blogger atau mereka yang gemar membuat entri mengenai masakan adalah sifu saya...

Nasib baik ada tool yang memudahkan kerja saya untuk mendapat bunga gula seperti ini...
Yang lain semua boleh dimakan kecualu butterfly tu jer..
Terkial-kial saya nak menyiapkan white roses ini but im really lucky because when i google in youtube, ada cara mudah nak buat roses...canai, gulung dan gunting...siap!


Selamat bertunang kepada Hafizah dan Imran, rasanya cup cake ini akan dibawa balik ke Kuala Terengganu..ok lah sebab saya dah letak dalam bekas kecil dan memudahkan Nazura membawanya.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...