don't worry about failure, worry about the chances. u will miss when you don't even try...no one can predict to what heights you can soar, even you will not know until you spread your wings...

Saturday, April 2, 2011

Pastri plastik..

Saya teringin membuat pastri setelah melihatnya di blog kak ida,cuma kak ida menyediakan inti manis dan saya suka pula buat inti base on lauk pauk. Jenuh juga saya mencari pastri segera sehinggalah saya menemuinya di Cold Storage Bangsar..terus saya beli tiga pek...so bila weekend je...masa untuk invention...hehe..taraaaa...

Jangan lupa sapu telur kuning supaya rupanya cantik molek...bagi mekap sketkan so kalau rasa inti tak sedap boleh cover dengan rupa..lagipun saya bukan terer masak, jauh sekali chef..saya cuma lepak di dapur sendiri, try and error..kalau apa yang dimasak menjadi, makan. Kalau tak jadi, buang (bagi ayam makan..huh kena bela ayam la pulak..)hik!

Macam-macam bentuk boleh buat..cuma bulat jer saya tak cuba buat...

Saya suka letak inti banyak...macam tamak la gitu kan...lepas tu mula le pastri tu tembus sana sini...

Inilah pastri segera yang saya beli di Cold Storage. Rasanya boleh tahan, jadilah untuk saya lepas gian makan pastri..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...