don't worry about failure, worry about the chances. u will miss when you don't even try...no one can predict to what heights you can soar, even you will not know until you spread your wings...

Wednesday, June 2, 2010

sunyi...

Kellies Castle..waktu siang nampak cam ok jer..jz imagine u are inside alone..mesti seram gila..
Satu lagi..memang nampak nyaman...try duduk dalam istana ni...hihi...x dapat nak bayangkan...
One of the space yang saya masuk..whatever..saya suka konsep binaannya yang boleh menterjemah banyak perkara berkaitan senibina...
Sisi dari bangunan utama ke bangunan sebelah yang tidak pernah siap perancangannya...
Spiral case..cantik..kalau di rumah sendiri, maunya pening lepas dua tiga kali naik..tak mungkin..rumah saya yang ada anak tangga 10 batang dan menegak pun saya jarang naik ke atas..
Antara ruang dan bentuk..durasinya amat luas, tetapi ada maksud...anda boleh mentafsir?

Suka saya memerhati tiang yang banyak sekalan lapisan demi lapisan yang boleh diselia satu persatu..dibalik tiang ada hantu..hehe!

3 comments:

halym said...

cun..cun..syabbas!! syabbas!!
tapi ni mesti dengan pertolongan Photoshop kan? ekekeke

halym said...

eh?? ni ler castle yg berantu tu kan kak?
berani ek masuk situ?
balik mlm tu takde kena rasuk ke? ekekeke

Shasha said...

hello...photoshop ta main lerr...apa keless main ngan photoshop ko neh..itu ori tau..ori dari tangan akak...

x de antunya...akak yang rasuk antu kat situ...cehhh stetmen ku ini...huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...