don't worry about failure, worry about the chances. u will miss when you don't even try...no one can predict to what heights you can soar, even you will not know until you spread your wings...

Wednesday, June 2, 2010

mandi...

Hei..sapa takut air, tak mau mandi..boleh jadi sedara atau sepupu sepapat cik kam...kambing...tengok ni..si kecik ni main air macam dia punya air terjun ni... Saya tengok dia renung air yang berderu-deru dengan seronok...rasanya dia pakai seluar sekolah tu..
Dia sliding dari atas..ngeri saya kalau-kalau dia tersagat batu...
Nampaknya tiada sebarang masalah pada dia...zaman kecil kan..tiada sebarang masalah yang nak dipikir dalam kapala otak..biar mak bapak je yg ambik tahu pasal bende2 tu semua..
Selalunya saya lihat air terjun ini dari tepi hiway saja, tapi pasa suatu hari tu...ada orang ajak saya pergi meronda kat situ..memang sejuk berlegar-legar dan saya pun mulalah nak mereka-reka cerita..mesti ada pari-pari pada waktu malam turun mandi manda di air terjun ini..heh!

2 comments:

halym said...

eleh...saya dah pegi dah tmpat ni ..Lata Mangeshkar...eh Lata Kinjang kat Tapah..budak tu nak tekencing akak kacau..hehe

I am... said...

ko dengki khianat tak habes-habes...mencik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...