don't worry about failure, worry about the chances. u will miss when you don't even try...no one can predict to what heights you can soar, even you will not know until you spread your wings...

Sunday, June 6, 2010

Nama saya Adam..

Nama saya Adam, saya selalu dibawa umi saya ke pejabat. Bila ada di pejabat Umi saya, ramai pula yang menjeling-jeling dan memandang saya. Saya tahu makcik-makcik di tempat kerja Umi saya berminat untuk mengenali saya. Saya tahu saya famous kalau datang ke tempat kerja Umi saya...
Jangan jeles ya, dua tangan yang pegang saya ni adalah tangan makcik Nadia yang cantik..saya kata dia cantik sebab dia dukung saya tanpa mengadu lenguh walaupun saya berat..hihi
Tengok...lagi makcik Nadia timang saya tinggi-tinggi...saya pun nak pergi ke bulan jugalah...
Alahai makcik Nadia dah penat kot timang saya..tak pe la..seronok saya duduk atas riba makcik cantik...errr seluar saya pun cantik kan..cantik kan..tq Umi pakaikan saya seluar belang ni..
Oklah, nanti saya datang lagi ke pejabat Umi saya..boleh jumpa makcik Nadia lagi...ada siapa-siapa nak ambil saya jadi model, boleh hubungi Umi saya, makcik Nadia atau seorang lagi makcik saya, makcik Shasha..

3 comments:

halym said...

tak pakai external flash ke gambar neh?

untungnya tangan dan kaki Adam...dapat raba sana sini...hahahaha...cabotttt

halym said...

gambar last mcm Danish kekecit...mencikk

I am... said...

ahahaha..ko ingat itu je ek..nampak sangat ko suka meraban..bluekkk!

a ah cam danish jer..kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...