don't worry about failure, worry about the chances. u will miss when you don't even try...no one can predict to what heights you can soar, even you will not know until you spread your wings...

Wednesday, February 17, 2010

yummy...

Secebis strawberry merah menambahkan jelira rasa puding roti bersos susu berkrim ini..di luar sana hujan lebat...dan segelas teh tarik keras seakan mengetuk pintu hati supaya duduk dan menikmati hidangan berkenaan dengan penuh perasaan. Sesuap dan dua suap..akhirnya langsai dan licin...burp..!
Ada puding roti berbau roti, ada puding roti berbau kismis dan ada puding roti berbau bekas/loyang...semuanya sudah saya rasa dan cuba. Memang sedap makan puding roti bersos krim kaya dan berlemak but it's not easy to bake a real pudding which is very creamy and smooth...
Yeahh..i know..and i did it before...once...it was fail. Tak jadi puding roti, tapi jadi kek roti because less butter and for the second time it was pudding but too many milk..like bread porridge..hehe..
Btw, just forget that..ni..puding roti kat Concorde adalah antara yang enak dinikmati..saya lupa bahawasanya puding roti tersangatlah kaya dengan lelemak dan segala mak nenek yang mengerikan.
Begitupun, keindahan puding ini begitu menggoda nafsu rasa saya dan saya juga tidak mahu mengecewakan hati dan jiwa untuk tidak menjamah puding itu. Nak try? Mai la cuba...hihi..

5 comments:

RedAnna said...

sedapnya...senhingga menjilat jari...bole la kita cuba nanti..:)

Shasha said...

boleh jer LINDArling..nanti bebila kita gathering eh..bila nak mai ambik 'barang?'

halym said...

nak itooooottttt...hehehe

Shasha said...

ahahahah..halym..nak ikut p mana tu?

halym said...

aik? kata ada pegi makan makan? takpelah,
jom ke blog saya...misteri part 2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...