don't worry about failure, worry about the chances. u will miss when you don't even try...no one can predict to what heights you can soar, even you will not know until you spread your wings...

Tuesday, February 2, 2010

come join us...

Saya o/s ke KT..ada kerja di sana...audition Pencarian Wanita Berita Harian 2010..di adakan di butik Avon Faida Shoppe di Jalan Sultan Ismail..the audition was success...thanks a lot to Kak Aida and En Wan..and the whole family..very helpful and supportif..belum apa-apa saya dah rasa senang hati nak buat kerja sebab Kak Aida dah sediakan space untuk saya, Linda dan Nadia.. (L-R: Kak Aida, Linda, pemenang Pencarian Personaliti Berita Harian 2008 and Wina, anak Kak Aida yang malu-malu tu...ehem-ehem...
Hey guyzz..apa lagi tunggu...jangan tenung..belasah cepatt...ahahahaha...saya pun sama belasah segala mak nenek menu..these is our lunch actually, and of coz sponsored by Kak Aida & En Wan..thanks Kak!

ouchhh..kerutup daging...blur plak...saya menggegar..sebab perut berkeroncong..sehhh..lapar neh...memang marvellousss...janganlah jealousss...sebabb ia yummmmyyyy...sesangat...
Hahhh..gulai lemak kuning ikan merah...merah dan kuning berlaga-laga di dalam perut...
Sambal tumis sotong yang tersangatalah gebu-gebuan...burppppp...hihi!:-)
Menu of the day...can't stop licking that...yeah...i hv to admit that my life is always lucky and yet blessed..every where and every time...peoples around me..being gud to me..and I shud thank God coz make my day smooth all the time...Alhamdulillah..

4 comments:

RedAnna said...

makanan yang tersangat sedap...wah...malunya saya...^-^

thanks kak sha anyway...you're lovely!

Shasha said...

semua sedap..dikelilingi mereka yang cantik dan berbudi bahasa...setiap detik rasa pantas berlalu..

halym said...

mencikkkkkkkkkkkk

Shasha said...

masa akak makan tu..akak memang tingat pada ko yang sah2 akan mencik akak 2 3 x ganda...ekekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...