don't worry about failure, worry about the chances. u will miss when you don't even try...no one can predict to what heights you can soar, even you will not know until you spread your wings...

Thursday, February 25, 2010

Lunch at Sheraton

Selamanya saya suka..sangat suka..sagu gula melaka..cantik saja rupa hidangan ini..buat sesiapa saja teruja untuk menikmatinya dengan penuh angan-angan..angan-angan menikmatinya dengan orang yang suka..sambil berbual mesra dan santai..ahahah memang saya berangan menikmatinya di balkoni rumah saya di atas buaian bersama KA walhal saya makan di Sheraton dengan Dr Rose yang bermurah hati menaja makan tengah hari saya di suatu hari pada minggu lepas...adoilaaa..kalau berangan bagi lah pada saya..gerenti saya boleh berangan sampai malam..ngee! Eh tapi, sagu gula melaka ini memang marvellous...lemak manis..ada pulak kiwi and strawberry yang jadi penghias kat atas tu, saya fikir ia adalah gandingan hiasan yang mantap..membangkitkan selera...siapa tengok pasti tergoda..sehingga telan air liur kan..kan...lepas ni mesti ada yang jeles neh..
Hahaha...oyster and lemon...but this is not so fresh as i tried b4 at somewhere...ada beberapa ciri yang membuatkan kita boleh mengetahui sama ada this clam is very good in quality or not..btw, as long as x busuk..anda boleh makan...but plsss don't forget to spread a lemon juice on top of that..and the taste will be more better...

Sowwy..kelabunya rupa tiga gulung sushi...malas nak komen banyak...yummy!
Here we are..Dr Rose sedang makan kepak ayam...tq eh..len kali banjer kita lagi ya..budi mu ku kenang..har3x!
Taufu telur manis dengan buah plum jeruk masam...yang kaler gold tu is a gold paper yang dicarik-carik, tapi boleh makan...tak rasa macam gold pun...??? Huhu..bad Q of pic..ampun..saya guna compact cam..tu pun klasik punya zaman...ahhh janji ada pic kan..

Mushroom and chicken soup...yummy but bcoz of tempted..i sip the soup and ouchhhh..damn hot...panas dan lidah saya tercedera...huhu...sendiri gelojoh and finally dah hilang deria rasa sekejap. Sungguh, kalau pasal makan...saya sebenarnya akan merasa terlebih dulu sebelum menghirup tapi hari tu sebab bau sup amat menyelerakan dan perut juga sudah berkeroncong...saya jadi lupa diri..padahnya ialah tercedera deria rasa..sebenarnya ada garlic bread yang sangat lembut, saya terlupa untuk menayangkan di sini...anda bayangkan sendiri...di luar cuaca mendung...dan saya di dalam dewan makan ini menghadapi sup enak...apa lagi ya...
What a lucky day..someone call me and ask me to accompanying her during lunch at Sheraton..hwaa pucuk dicita ulam mendatang..orang mengantuk disorongkan bantal...dan saya dengan perut bermain biola laju saja melompat ke dalam kenderaan kerana saya dijemput beliau...
Kadang-kadang rasa sangat bertuah apabila ada orang yang tidak pernah melupakan kita walau dalam apa jua keadaan sekalipun. Baik jam 2 pagi atau 7 pagi, kita boleh saja menelefon orang itu untuk meminjam bahu, atau meminjam tangan...atau meminjam telinga..hmmm...
Perhatikan red meat tu...delicious...half cook but its ok with me..tapi awas..ibu mengandung jangan makan ya..x baik untuk anda dan baby..

2 comments:

halym said...

ade ke wat koktel ngan avacado ngan tomato, pastu ade lak pepasir lam tuh..

cam sedap jer ghope...hahahaha


tapi kan..yg dalam cengekerang tuh...eii yuckssssss

hehe

Shasha said...

ahahahahaha....ada owanggg jelesszzzz sehhh...ni yang akan skerr....bluekkkssss!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...