don't worry about failure, worry about the chances. u will miss when you don't even try...no one can predict to what heights you can soar, even you will not know until you spread your wings...

Wednesday, July 15, 2009

Yess...balloon...

Inilah balloonnya...
Dah tiup...hehe
Best kan...
There is always a little girls inside me...haha...why? Because i'd like to play balloon...today ada officemate yang beli belon tiup untuk anak dia dan saya sudah membeli belon itu daripada Puan H kerana tidak dapat melupakan nostalgia belon masa kecik...kalau dapat main belon tiup memang tak hengat punya..habis baju rosak sebab gentelan belon tu selalunya saya letak dalam kocek baju. Bila dah kering terus melekat pada baju dan bonda saya puas berusaha nak buang belon kering yang melekat pada baju...memang x leh hilang.

Dan satu lagi, kalau belon tu tak mau kembang, selalunya kena kasi wet sket dan apa lagi, pusing-pusing kejap belon tu dalam mulut..mak aihhh…what a funny…
After 32 yrs, saya masih ada keinginan nak main belon getah tu tapi pastinya ia tidak akan saya gentel dan simpan dalam kocek baju lagi...saya dah beli dua tiub...haha...seronoknya!
To my buddy who discovered a little girls inside me...thanks a lot...and 'she' is always inside me..forever..jom..main belon...muahahaha! Oit sapa nak belon buzz me...

5 comments:

anil lutaze said...

kakkkk...bwk lah kecni satuuu...chomelll...

FreDDy O7eRmaRS said...

sempat lg main belon :) main plastesin jgk lg best...

Shasha said...

Anil..nak ke? nak main belon sama encik dd eh..wakakaka...


FreDDy..belon lagi best..plastesin melekit....

halym said...

tu molot akak ke?
luas betul molot akak kan...wakakakak

Shasha said...

oittt halym...mulut ko ada insuran tak....bluekkk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...