don't worry about failure, worry about the chances. u will miss when you don't even try...no one can predict to what heights you can soar, even you will not know until you spread your wings...

Sunday, July 26, 2009

still lucky me...


Minggu lepas pulak...im having a very luxury holiday aka assignment in Kuala Terengganu...guess what...percutian 2 nights 3 days in Tanjung Jara Resort...memang saya bangun jam 4 pagi to catched the sunrise...and im not alone...there's 19 members also together bangun pepagi nak catch the sunrise..cantik beb...tak pernah saya buat woke up at 4 am for the purpose of nak kejar matahari...hehe...what to say...that was my job...jangan jelesz eh.....satu lagi single bed kat hujung katil besar bawah tu...bayangkan tetiba saya bangun waktu malam ada makhluk baring kat situ...taubat...biar saya pengsan dulu..haha...
..hmm only me tidur kat sini...nasib baik ada orang tolong baca ayat Kursi sebab saya fobia kalau sorang...TQ Buddy...!

Itu selipar saya punya daa.....satu lagi benda yang buat saya rasa seperti di awan-awangan...day dreamer....haha that's me...
I never thought that pokok pandan pun ada buah...sowwyyy..
Cute creature...
Jam 7am...
I took these picture jam 6.30 pagi...kalau siang lagi cantik...
One more landscaping in the night...1st of all..Ari told me that he saw something likes batu nesan...tapi bukan lah..lantern....ada banyak lantern yang disusun tepi pokok besar...kalau jalan sorang mesti nampak macam batu nisan tapi kalau jalan 'berdua'..mesti rasa ala-ala romantik...cehhh....
Guess...which one is my room..hehe..USD350 per day..huhu..
Our team members yang jalan-jalan makan angin before we start a duty meh...the manager is Deborah..French lady which is very humble and nice person...tapi tak nampak sebab dia jalan depan..tu yang pakai skirt putih and baju hitam..that was Deb...
Haaa...these is one of the landscaping in Tanjung Jara...saya rasa nak tidur tepi kolam jer..cehh gila..
Orchid is everywhere...rasa macam kat Indon plak sebab orang Indonesia suka letak bunga di setiap sudut rumah mereka...really nice place...i wish i can there for the 2nd time..hehe...u may say im a dreamer but im not the only one...

4 comments:

halym said...

ramainya pocong kat tepi pantai tuh..semuanya tegak kuncup..ekeke

Shasha said...

hehe..pocong ke apa ke...menten tau...

strawberi said...

waa...kalo dpt diskaun best nih..hikhik..leh pi situ

Shasha said...

ala p jer comei..
pakat reramai..meh kita g nak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...