don't worry about failure, worry about the chances. u will miss when you don't even try...no one can predict to what heights you can soar, even you will not know until you spread your wings...

Sunday, January 6, 2008

...tiada tajuk khusus...

Tidak tahu kenapa, pagi ini saya berasa nenong-nenong. Kepala pening dan mata rasa mahu pejam saja untuk elak pening. Mungkin BP saya naik sebab dua hari sebelum ini saya tidur sekitar empat jam saja kerana menonton tv dan membakar biskut. Memang itu adalah pilihan saya sendiri tapi tidak sangka pula I'll get a very bad effect like today. Before this it never happen to me, ini yang buat saya terfikir something wrong with my health index...must see a doctor.
Semalam kebetulan ada assignment di Seremban. Firstly I planned to take a comuter to Seremban but then my KA was decided to drive us there. Seronok juga walaupun we are like rusa masuk kampung...yeay...finally jumpa juga Kolej Mara Seremban which their location is facing Allson Klana Resort yang cantik kalau tengok dari luar.
Gedebuk gedebak sampai rumah jam 2 petang dan petangnya saya masak sup cendawan dimakan dengan roti bakar bersalut garlic spread. Bolehlah, rasa macam roti yang dimakan kat Pizza Hut pun ada...at least we don't have to spent a lot of money there sebab masak sendiri dah tentu boleh makan dua atau tiga kali...burp!

...huh kenapa mata saya tidak boleh melihat sesuatu objek dengan tepat ya? Kalau tengok lama-lama rasa macam objek itu bergerak-gerak. Any solution?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...