don't worry about failure, worry about the chances. u will miss when you don't even try...no one can predict to what heights you can soar, even you will not know until you spread your wings...

Thursday, January 17, 2008

Anekdot ringkas...

* Apa khabar agaknya mak bonda saya yang semakin uzur di kampung...
* Seronok rasanya bila kekanda saya dapat bertukar ke jabatan yang terletak lebih dekat dengan rumah kami...tahniah KJAZZ!
* Bahagia rasanya bila dapat memegang anak buah saya (Ee) yang datang menjenguk kala tengahari ini, walaupun sekejap saja saya mendukungnya, dia senyum tanpa henti menampakkan empat batang gigi hadapannya yang mula menunjukkan kuasa...hehe...kerjanya menggigit saja.
* Terima kasih kepada penukang blog lama saya (Mandur Balai Bomba...kwang!), sahabat yang sentiasa dalam doa saya supaya beroleh kesejahteraan di samping keluarganya.
* Selamat berangkat kepada sahabat (Cik Leha) merangkap adik kepada saya yang akan menjadi tetamu Allah untuk menunaikan umrah ke Tanah Suci Makkah pada 21 Jan ini. Saya doakan dia dan kedua ayahnda dan bondanya selamat pergi dan selamat kembali. InsyaAllah.
* Saya masih lagi menunggu sementara kesabaran saya masih bersisa...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...