don't worry about failure, worry about the chances. u will miss when you don't even try...no one can predict to what heights you can soar, even you will not know until you spread your wings...

Monday, January 7, 2008

I'll do that....!

Hari ini, saya diserang mengantuk lagi. Seperti semalam, mengantuk saya luar biasa. Sampai terhangguk-hangguk kepala di hadapan komputer, mengantuk tahap kronik dan saya rasa seperti ingin baring saja di bawah meja yang beralas karpet cokelat itu.
-Sesuatu yang saya lakukan hari ini:
- Sampai ke opis, saya breakfast + lunch= alone!
-Sekejap lagi pun saya akan ke surau untuk solat Zuhur= alone!
Alone= Tiba-tiba saya berasa free!

Ntah, saya berasa ingin melakukan perkara yang saya jarang lakukan sebelum ini. Saya pun tidak tahu kenapa. Kali ini saya ingin sekali mengikut kata hati...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...