don't worry about failure, worry about the chances. u will miss when you don't even try...no one can predict to what heights you can soar, even you will not know until you spread your wings...

Monday, January 24, 2011

@ Brisik

MORE abt food..as usual, i was invited by tauke resoran lagi and it was same like Dapoer Bandoeng..Sunda Food..cuma kali ini saya kira rencahnya lebih mencabar dan pedas tetapi saya suka sangat mencuba sambalnya yang ada disediakan lebih daripada lima jenis sambal. MasyaAllah memang pedas tetapi mengujakan...
Btw, the pic above bukan sambal ya...ini adalah sagu gula melaka dalam kolam santan...arghh...saya allergic yang amat dengan pemanis mulut yg ini. Buatlah versi apa sekalipun, kalau sudah rupanya sagu gula melaka, saya akan menghabiskannya dengan segera...!
Ini satu lagi..colourful...really attractive! Can't say no for that! Ngee...
Mi...bukan kesukaan saya namun aromanya menyucuk-nyucuk...finally saya try juga...wow!!! Tak mau cerita, anda boleh cuba sendiri di Brisik Kafe, PJ One.
Yeahhh ini dia sambalnya...nampak tak tauhu yg digoreng keemasan tu..bukan calang-calang juga nak mencuba menu ini...simple and yet worth...burppp!
Ayam goreng...
Huhu...kerabu mangga...
Gulai hijau...
Haa tu dia...dok ada tiga sudu sambal..semuanya powerful...mesti cuba naaa!
Nasi ambeng, nasi ini kaya lauk, murah rezeki siapa yang menikmatinya...memang hidangan berkenaan membuatkan saya kenyang dua hari...hmm akan tetapinya....memang bye bye pada diet!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...