don't worry about failure, worry about the chances. u will miss when you don't even try...no one can predict to what heights you can soar, even you will not know until you spread your wings...

Wednesday, September 9, 2009

jemputan kahwin...

Haa...siap ada heli keliling menara...
Kelabu jer...sebelum turun dan rasa nak terjun...ini le hasilnya...seteguh Maybank!

Cantik gak menara berkembar tu...
Wokeh...nak turun dah...
Semalam, saya menghadiri jemputan kahwin yang gilang gemilang kepada 9 pasangan yang meraikan cinta mereka di lokasi yang tinggi di awan biru...tapi saya x leh tunggu lama sebab gayat...rasa macam ada kuasa mendorong saya terjun ke bawah...ceittt!
Derang ni kahwin kat menara KL...gayat sungguh dibuatnya...siap ada heli pulak keliling menara...derang nak ambik tarikh 09.09.2009...tu dia....So orang kahwin tepi pantai saya dah p bulan April lalu kat Langkawi, orang kahwin atas udara pun saya baru je pi semala..orang kahwin dalam laut jer saya belum dapat undangan....

4 comments:

redanna said...

bestnya....:)

halym said...

elehhh..camara trick neh..kataku dengki..mencikkkkk

I am... said...

linDARLING..
yup memang best tapi sebab fobia kan..akak blah awal jek...tak leh tahan...gayat
Halym...
oitt ko ingat itu camera trick ker? Kurang asam...berpeluh-pelih aku kat atas tu tau..

halym said...

eleh..akak tiposs..tak caya..gambar tu camera trick jugak..ekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...