don't worry about failure, worry about the chances. u will miss when you don't even try...no one can predict to what heights you can soar, even you will not know until you spread your wings...

Thursday, August 26, 2010

Buka puasa @ Eastin

Lamb roast..its like a poison for me but i still wanna try...lamb is always a lamb...cicah air asam...
Siput sedut...dulu2 saya saya tak pandai nak makan siput spesies ini kerana siput di negeri kelahiran saya berbentuk bulat. Kalau saya sedut yang ini, dengan penutup siput sekali masuk tekak..tapi punyalah nak makan...its yummy. And i never cook these recipe..kalau nak makan, saya beli kat kedai yang dah masak...ampunlah sangat, saya tak pandai masak siput ini, masak masakan lain boleh..sigh!

Guess what curry is this? Salmon fish head curry...was prepared by Exec Chef Jean Mac Veron from Swez Brasserie, Eastin Hotel. 1st time saya makan kari kepala ikan salmon and guess what, rasanya sedap sangat...masamnya cukup, begitu juga dengan lemaknya...(i gave ****)
Durian sentiasa tidak mengecewakan sesiapa saja termasuklah saya, tetapi saya tidak boleh makan raw durian unless dah dimasak menjadi bubur atau pengat. Yang ini, puding durian...yummy!
Hmm...saya hanya mencuba dua sahaja, mango and pitaya (2nd from R). Sedap!
Kek ini dipenuhi kacang..really not me! But the 2 strawberries..YES!

2 comments:

halym said...

alalalala kakk..siput seduttt tu kakkkk...mencikkkkkk...hahahaha.

kak, syhhhhhh..puan anne buat siput sedut masak lemak cili api terangkat tau kak..bluweks

Shasha said...

akak tau, pn anne memang pandai masak,..well akak pun pandai masak gak eh...masak kat kedai...keh!keh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...