don't worry about failure, worry about the chances. u will miss when you don't even try...no one can predict to what heights you can soar, even you will not know until you spread your wings...

Wednesday, February 13, 2008

Handmade Comforter

Comforter ni nampak kecil saja tapi actuall size sama dengan tilam baby...

Im always exciting with all type of handmade craft. Dont mind either its card, beg or else, as long as it is handmade, it will have a special attention from me. Among the blog which I like it much is lincard (see the link...) and dzabeg.
Sebenarnya I use to be a handmade card punya tauke and coins envelope during my study year dulu. Long time ago kiranya, nak cari duit poket and tak mahu menyusahkan parents, saya akan manfaatkan apa saja kertas yang boleh direcycle. Now, my small office kat rumah penuh sesak dengan kertas dan file yang akan di recyclekan later. Tak tahu bila nak buat sebab masa agak terhad dengan kerja, so saya simpan dulu. Furthermore, I have a new supplyer kalau nak beli card...senang citer, order saja dari lin hgc (azlina-lin.blogspot.com).
Kini saya gemar pula dengan kek n cookies. Kalau ada masa, my little sweet neighbours, Affan, Nuha, Afuan, Kauthar, Wafa and their Umi and Abi akan jadi orang paling beruntung kerana saya akan beri mereka cuba masakan dari resipi baru saya. Sekarang pun saya sedang menyiapkan 40 packet of choc chip cookies untuk rakan yang akan mengadakan party pada 25 Feb ini Q Hotel.
Dalam pada sibuk buat cookies as goodies beg, saya sempat menyiapkan baby comforter untuk Hani. Tadaaa...memang jahitan saya tidak kemas tapi bila siap, ia menjadi dan si baby tidur lena...Zzz cutie!

2 comments:

Azlina Abdul said...

WOW Kakchik kita ni creative orangnyer rupanya...I never knew that! :) Thank you so much for the sweet promo! Love you! :)

Shasha said...

Hi Lin...ala itu sempoi jer...takat kecil-kecilan...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...