don't worry about failure, worry about the chances. u will miss when you don't even try...no one can predict to what heights you can soar, even you will not know until you spread your wings...

Friday, December 19, 2008

Very beauty...

As usual, saya memang selamanya tertarik kepada apa saja spesies bunga sama ada spesies tanah tinggi atau pun tanah rendah. Bulan lepas saya p naik bukit and nampak beberapa bunga so sempat gaklah snap walaupun hujan lebat...sorry x sempatlah pulak nak catat apa nama spesies..
Kalau saya tak silap..ini adalah daripada spesies pokok pisang hutan..yang warna merah tu buah pisang. Boleh dimakan tapi rasanya hampas jer..

Bunga ni cantikkan...unik!


Purplenya...

Macam loceng jer...
Saya suka this kind of flower.. light purple...sweet..

Minta maaf, saya x tau apa spesies plak ni...

Cantik juga...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...