don't worry about failure, worry about the chances. u will miss when you don't even try...no one can predict to what heights you can soar, even you will not know until you spread your wings...

Wednesday, June 18, 2008

one for u and one for me...

Hmmm...sehari suntuk saya menyiapkan 100 biji kek cawan untuk birthday Adam Irfan Harraz pada Sabtu minggu lepas. Rasa kering idea saya bagaimana nak buat decoration atas kek kecil tu..birthday boy memang x kisah apa yang saya letak sama ada ultraman ke, batman ke atau hello kitty sekalipun...dan nasib baiknya mummy kepada birthday boy suka dengan hiasan yang saya letak pada kek ini...
Hijau, pink, biru and kuning...next nanti saya nak try purple and chocholate plak...nampak tak ejaan NIZAR tu. Itu untuk member yang x percaya saya boleh buat kek ini...hehe
Ada lagi ni...hiasan apa yang anda nak...
Pilih saja...
Saya pilih yang ada blue daisie tu...
Ok..minggu ini saya perlu menyiapkan sebanyak 100 kek lagi...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...